Världen i klassrummet

På självaste Världslärardagen får du en föreläsning med handfasta tips, metoder, och exempel på projekt och lektioner som hjälper dig att följa skolans internationaliseringsuppdrag. Både analoga och digitala.

Föreläsare är Charlotta Granath och Emelie Hahn, som flera gånger prisats för sin undervisning och tillsammans skrivit boken Världen i klassrummet – från det lokala till det globala.

Se föreläsningen live och ställ frågor till Charlotta och Emelie.

Datum: 5 oktober
Tid: 18.30-20.00 inklusive frågestund
Plats: Digital föreläsning
Länk: Skickas till dig via e-post och SMS före sändningen

Du behöver inte installera något speciellt program för att vara med, och du kan välja om du vill titta i smartphone eller på datorn. Om du vill ställa frågor så skriver du dem i vår chatt under föreläsningen.

När du anmält dig kommer du att få en bekräftelse via e-post. Du kommer även att få en länk till föreläsningen via e-post och SMS innan den äger rum.

Föreläsning är öppen och gratis även för dig som inte är medlem i Lärarförbundet. Bli medlem här!

Varmt välkommen

Lärarförbundet